2011. november 28., hétfő

Napi blog - najó ebből nem csinálunk rendszerességet :D

Üdv mindenkinek!
Érdekes dolog ez az egész, rossz az idő az ember elálmosodik, de most valahogy másról van szó. Aránylag jobb idő volt ma, mint az elmúlt időszakban. Nincs beborulva, süt a nap, kicsit fúj a szél de elviselhető. Na mindegy is.. nem is erről akartam beszélni, csak kicsit csatlakozik a témához. A lényeg az, hogy feljöttem a koliba, és éreztem, hogy nagyon fáradt vagyok. Le is dőltem egy fél órára egy Battlestar résszel, és mikor felébredek több mint 1 órával később meglepődök, hogy a szobában mindenki ugyan így járt. Egyik szobatársam könyvel alszik a másik fején szól a zene, by the way ez biztos ilyen egy nap. Mindenesetre ahhoz képest, hogy a Zh-k közepén vagyunk, egész jó a hangulatom. Kicsit olyan érzésem van, hogy ez a kis pihenés tökre feltöltött, nem igazán a fáradtság miatt mondom, de rég volt, hogy ilyen jó hangulatban ébredtem. Olyan utazhatnékom is támadt, valahova menni kell, de azszem ezt az érzést elnyomom a tanulás miatt.. :P



Szóval happinesst, és jó kis japán zenét mindenkinek!! :D (Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése