2012. február 13., hétfő

Valentin nap

Szólóban Valentin napon húzni az igát, nem egy álom elfoglaltság, de azért nem a világvége, sőt szerintem a pozitív dolgokat kell benne meglátni. Én nem nagyon tartom ünnepnek amúgy sem, de ezt szerintem a legtöbb olvasó aki picit ismer erre már rég rájött. Mondjuk köztes vagyok a "drága szívecském imádom az ünnepet, menjünk valahova és nyáladzuk össze a világot bla-bla-bla", meg a marketing-ünnep között. Mondhatnék pár tanácsot, hogy éljük túl, de én inkább azt mondanám, hogy élvezzük az ünnepet. Először is be kell látni, hogy minden szeretet fontos kelléke, hogy magunkat szeressük, ha ez nem megy, másokkal is mindig hadilábon fogunk állni. Nem kell bánkódni, vagy rosszul érezni magunkat, ez egy átlagos hétköznap lesz, ahol mindenek előtt a saját jókedvünk lesz a cél. Persze ha van kivel megosztani, az sosem baj, sőt ha találunk valakit, aki egy ilyen selfish napon is szeret velünk lógni, azt el ne eresszük (ezt most a barátnőkre értem), mert a haverok általában úgy is azzal szórakoznak amivel mi. :D
Ezért én az ünnep alkalmából azt fogom tenni, ami jól esik és szórakoztat. Délelőtt!! felkelek, iszom egy meleg kávét, gépezem, filmet nézek, pizzázom, órára megyek, délután pedig az airsoft jegyében fog telni. Utána este közös kolis borkóstoló lesz. Szóval csupa öröm és vidámság lesz az egész nap. Remélem mindenkinek legalább így fog telni, és nem egyedül fog unatkozni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése