2012. február 11., szombat

Vmi kis firka

Ne tévesszen meg senkit az új blog leírás, fent a címsorban, nem elrettentésnek szántam. Mondjuk sokan negatívnak érezhetik a mondatokat, én inkább csak az ismeretlenségre akartam utalni velük. Ez inkább azoknak szól, akik még nem jártak az oldalon és nem ismernek. Mostanában a statisztikák szerint elég sokan vannak ilyenek. Betudható ez talán annak, hogy nem reklámozom sehol sem, ha jön egy-egy új bejegyzés, akit érdekel megtalál, akit meg nem az nem.
Bár ez a jeges profizmus ami Tier Nan Gorduint, a híres M.A.G.U.S. karaktert jellemzi, engem azért messze elkerül, de az idézet úgy gondolom illet kicsit a blog hangulatába és látványvilágába, ami viszont teljesen az én ízlésemet tükrözte mikor megcsináltam.
Lassacskán ennek is lejár a maga ideje, valami színesebb, kicsit vidámabb dizájnon gondolkodom, eddig tetszett a mostani és most sem mondom, hogy csúnya, csak lehet már egy picit unalmas. Ötleteket az új dizájnnal kapcsolatban nyugodtan írhat mindenki.

Hajaj, de unalmasan telik az egész nap, mintha ólomlábakon járna az idő.. Már-már most várom, hogy visszatérjek a koliba, a korosztályom közé. Jó.. el tudnám magam foglalni most is, de most inkább szocializálódnék kávéznék a többiekkel, beszélgetnék fölösleges dolgokról. Persze ezt megtehetném akár így neten is, ahelyett, hogy itt gépelek unalmasabbnál unalmasabb gondolatokat, amit már mindenki kifejtett több százszor, magában, vagy valakivel.
Olyanokra gondolok mint ez az unaloműző kis gondolatsor, amit most firkálok az olvasónak.

Egész jól telt ez hét is, tegnap este kis iszogatás volt, előtte való nap póker, aztán a havi rendszerességgel megrendezett meeting a szokásosokkal és pár új arccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése