2011. március 23., szerda

Witcher/Vaják egyre megy, csak legyen már kint..


Úgy látszik ez a tavasz nálam a tanulás mellett a witcher jegyében fog telni.
Április közepén jön a Witcher könyvek első magyar nyelvű verziója, Vaják: Az utolsó kívánság néven. Andrzej Sapkowski igazi dark fantasyja. Szerintem egy nagyon jó kis könyv lesz, ha esetleg valaki szereti a MAGUS regényeket, vagy a Jég és Tűz dala ciklust erősen ajánlott. Hangulatában, és megvalósításában is igazi közép-európai műről van szó, társadalom kritikával, vérrel, erőszakkal, szexel. Szóval nem gyerekeknek...
3000 Ft-ot igazán megérhet, annak aki szereti az ilyesmit.

Hát mint "nagy" játékos azt kell, hogy mondjam, én ezzel az egész világgal a Witcher játék által ismerkedtem annó, még 07-08 magasságában, és magával ragadott.
Várom is a második részt, ami a könyv megjelenése után körülbelül egy hónappal jön ki a boltokba. Akinek van hozzá vasa talán legszebb RPG-t fogja majd látni, nekem azt gondolom, hogy megteszi a közepes beállítás is, ha nem fog döcögni.
Pár dolog róla.. A harcrendszert teljesen kicserélték, a történetvezetés 3 fejezetre osztva teljesen szabad, és a játék fő szála 50+ óra körül lesz, plusz még ugyan ennyi a mellék küldetésekhez.
Ha minden igaz akkor ehhez is fog készülni gyári magyar szinkron, ami még inkább dob majd a hangulaton..
Szóval nem ragozom tovább, ez lesz az a cím amit várok mostanában. 2011-es progik közül ez van a második helyen a várólistán a Guild Wars után. :)

Gondolkodtam melyik videót rakjam be, de ez az ami megmagyarázza miért várom...



4 megjegyzés:

  1. Hát igen, nem csúnya. Elhiszem hogy várod. Egyébként amit leginkább én várok az a Mass Effect 3, ha megjelenik még idén. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaja azt én is.. Kíváncsi vagyok mi lesz a NAGY finálé. :)
    Majd írok is ilyen top 10 games of 2011 listát, hogy mit várok progi fronton idén, de egyenlőre 5 értelmes game nem jut eszembe, nem hogy 10 :D

    VálaszTörlés
  3. Ez a videó nagyon "Arx Fatalis"-es..
    Én kb 3 órát "játszottam vele" hát nem jutottam ki a katakombákból ahonnét kezdődik a játék :(

    VálaszTörlés
  4. Eszembe jutott még valami, de az már inkább OFF.
    Amit még várok idén az a Duke Nukem Forever. Remélem most már kijön. XD

    VálaszTörlés