2011. október 25., kedd

Egy unalmas reggel..

Nem rég ébredtem. Odakint a köd szürkébe borította az egész város, a Benedek-hegyen túl semmi sem látszik. Ott is csak a keresztről csöpögő eső az, ami érdekes lehet...
A koliban mindenki nagyon kómás, sok kora reggeli arccal rendelkező botorkáló zombi sétálgat, pedig sem kora reggel, sem éjszakai buli nem nagyon volt.
A szobatársaim menni készülnek, de a tegnapi későig elhúzódó pókerparti rányomja a bélyegét a reggeli ébredésre.
Amúgy mint hallottátok beköltöztem a vár koleszba, jó kis hely. Tekinthetnénk egy jó megoldásnak a reggeli buszozás elkerülése végett.
Na jó, akkor pár szót, hogy milyen is az itteni életem. A szobatársaim elég jó fejek, megvagyunk, eddig nem is volt semmi konfliktus, nem is nagyon lesz sztem. Sajnos fürdőből csak egy van a szinten, de eddig még egyszer sem kellett sorbaállni miatta, szóval ez sem igazán probléma. A konyha jól felszerelt, vannak sütőlapok, mikrók.. stb minden ami kellhet, hogy az egyetemista ne halljon éhen.
Az egyetlen a probléma a padló nyikorgása, mert ha valaki felkel reggel, automatikusan ő lesz az ébresztő, mert minden egyes lépésnél hangos recsegés-ropogás hallatszik, amíg az ügyeletes ébresztő el nem hagyja a szobát.
A legjobb egyébként a reggeli bejárás, eddig mondhatom, hogy körülbelül minden órára beértem, hacsak nem álmomban lenyomtam az ébresztőt, és aludtam tovább. Az esti edzéseknél is sokkal jobb mint haza kocsikázni. Olyankor mindig sietnem kellett haza, a szobám üresen állt, már mindenki aludt mire hazaértem, ha meg busszal mentem, akkor még később értem haza... Most meg elindulok, és a szobatársak még általában ébren vannak, és már meg is van a jó hangulat, nincs meg ez a Forever Alone életérzés.. :D

3 megjegyzés:

  1. Jó reggelt ZT! :) Nem is tudtam, hogy koleszos lettél. Minden jót hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Huhúúú micsoda régi arcok írnak ide.. Köszi, eddig minden szipi-szupi a kolesszal kapcsolatban! :D

    VálaszTörlés
  3. Jó is a kolesz, szerettem ilyen felvezetővel most visszavágyok, pedig már lassan 3 éve otthagytam...

    a zene is jó :)))))

    VálaszTörlés