2011. október 29., szombat

Lassan eléri az oldal a 2000 látogatót.. azért az a nem mindegy!! XD
Bár még nem értük el a számot, azért gondoltam előre megírom ezt a posztot.
Egész nap pakoltam a házkörül, kivagyok mint a fene, előre is bocsánat az így készült fogalmazásért. Mondjuk sosem volt erősségem a dolog, de azért a fáradtság biztos nem segíti elő az írástudás skillem..

Hamarosan itt a Mindenszentek.Bírom ezt az időszakát az évben. A sok gyertya, a piros-sárga levelek amik hullanak a fákról, és tartsatok hülyének de ezt a nyugatról beszivárgó Halloween rettenetet is bírom. Szerintem hangulatosak ezek a horror film esték, töklámpások, beöltözős bulik..
Nekem már véget is ért a ZH időszak, így aztán a kipihenést remélve ugorhatok a hosszú-hétvégébe. Tegnap kicsit meg is ünnepeltük egyik haverommal a dolgokat, nagyon régen nem voltam már így szórakozni, jól is esett.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése