2010. május 30., vasárnap

Május.. ennyi elég volt ebből a hónapból

Hát ez a vizsgaidőszak.. Napi 4-5 óra tanulás, mellette általában kisebb sikerek, és nagyobb buktákból áll.
Már nagyon unom pedig csak most jön a java.

De legalább egy időre kitomboltam magam az első héten. Metallica utáni következő hétvégén kilátogattam a Pannónia Fesztivál egyik napjára. Talán ez a legközelebbi "nagyobb" fesztivál, ezért nagyon sok ismerőssel futok össze általában, és ez most sem volt másképp. Igazából döntésem, hogy erre megyek, és nem a Metalfest-re, inkább a pénztárcám, és a gyors oda-visszajutás döntötte el mint az ízlésem, de annyira nem is bántam meg.
Nekem talán Subscribe koncert volt a nap csúcspontja. A KettőNégy stábja is arra járt, (nem nehéz, ha az egyik műsorvezető koncertet ad, és fesztivál fő támogatója a műsoré is :D) de sajnos velük nem futottam össze, ha raknak fel videót elpostolom szerintem ide is.
Igazából inkább a metálos szekció érdekelt mint mindig, bár nem volt olyan felhozatal mint az aheti Pesti bulin, azért jól érezhette magát az ember.



A második héten 2 vizsgám is volt, de akit érdekel az eredmény az már úgy is tudja...
Kedden lesz a következő, méghozzá kommunikációból.
12 tételből talán 2-re nem tudnék sokat mondani, ezzel aránylag biztosnak érzem ezt a tárgyat, így másfél napnyi jegyzetolvasás + rendszeres óralátogatás után.

Amúgy meg nem igazán van mit mondanom, csak pihenés képen írogatok most, de lehet ez talán ez legjobb.

Nem működik a laptopom, így kockulni/filmet nézni nem nagyon tudok...
Kontakthibás, így elvittük a garanciális szervizbe, még pont benne is van a garanciaidőben. (MSI gari 2 évre vonatkozik = 2008.08.01-én vettem a számla szerint), de azért még belémrúgott egy egy utolsót...
A Win7 miatt megszívatott, télen vettem egy külsőwinyót, de a laptopommal próbáltam először, és az OP rendszer ezzel a lépéssel rakott rá egy védőpartíciót, amit úgy tudnék eltüntetni, hogy leformázom az egészet. Persze én erről nem tudtam semmit, mert a legtöbb ismerősömnek már a Win7, vagy a Vista van fent, amik ezt a védőpartíciót kikerülik, de mivel most nem működik a notim, ezért azt sem tudom visszaalakítani, így van 300giga szórakozásom, amihez nem férek sehogy hozzá, amíg nem jön vissza a tiptop a szervizből. (Alba Comp szerviz, és az MSI-ket kb lese sz*rják, így olyan 1-2 hónap múlva várható a dolog)

Az irományom folytatása jövő hétre már várható szerintem, nem akarok sokkal hosszabbat mint az előző, de mégis egy kis keretes story-t akarok írni. Legyen valami kisebb vége, ha már dolgozok rajta. Már meg is van a váza a dolognak, de túl hosszú lenne, így aztán kurtítok még rajta egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése