2010. május 18., kedd




Na megvolt a nagy koncert!

Nem volt semmi...
Kicsit most hangot is adok magamnak, az index lehúzó cikke miatt, mert szerintem, ha valaki koncertről akar olvasni, az inkább Hammer magazint olvasson. Bár a cikk eleinte próbál szubjektív lenni, később a végefele nagyon átmegy negatív hangvételűbe...
A cikk első részével egyetértettem, de az egész koncertet lehúzni, csak Lars miatt egy kicsit túlzásnak éreztem...
A helyszínválasztás lehetett volna jobb,és hiányoltam több híresebb számot, de aki ismeri a Death Magnetic albumról játszott számokat, az tudja, hogy azok is vannak olyan jók mint a klasszikusok, csak még ismeretlenebbnek számítanak. Megkerülni nem lehetett őket, hisz a turné, is ennek az albumnak a nevét viselte...



A játszott számok listája:

Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Through The Never
Harvester Of Sorrow
Fade To Black
That Was Just Your Life
The End Of The Line
The Day That Never Comes
Sad But True
Cyanide
One
Master Of Puppets
Blackened
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - -
Helpless
Motorbreath
Seek and Destroy

Az együttes 11 éve lépett fel Magyarországon utoljára, és érezni lehetett a tömegen, hogy olyan volt mintha megvonási tünetekkel jöttek volna koncertre a látogatók. Az előzenekarok nem sok vizet zavartak, bár nem voltak rosszak, csak ők is kaphattak volna kivetítőket, hogy az emberek lássák is őket.
A hangulatról meg annyit, hogy szerintem az a tömegben elfoglalt helytől függött.
Én személy szerint az olcsóbb állóhely, színpadhoz legközelebbi részén voltam, a kordonnál, és ott nagyon jó hangulat volt.
Képeket nem nagyon tudtam volna készíteni sem, mert a pogo közelében álltam, ezért a Metallica oldaláról szedtem pár koncertképet, de abból nyugodtan csemegézhettek.





A végére egy kriptamesét terveztem...
Sajnos a kedvencemet nem találtam meg, de most ez is jó lesz...
Az előző kis irományom folytatására, már megvan az ötlet, de egyenlőre nem rakom fel, közben, ha van kedvetek kommenteljetek...

2 megjegyzés:

  1. Azért befigyelek a Lars gitárpörgetős képén :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem néztem meg közelről, de valószínű...
    Azt hiszem Rujillora gondoltál.

    VálaszTörlés