2010. május 10., hétfő

De rég írtam..

Remélem nincs harag, hogy rég írtam.. :D

Terjed a Blogolás, ami nem rossz dolog, egyik haverom is aki sokat mondta, hogy neki nincs blogja most indított egyet aminek örülök, hogy nő a népes tábor. Nekem is tanulnom kéne aztán itt firkálgatok.. Micsoda ötleteim vannak a tanulás elkerülése érdekében... Magamban már szinte szánom magam, hogy milyen lesz a következő teszt. Pedig a következő ZH-m holnap lesz de addig több mint 24 óra van.. XD
Amúgy az is nagyon tetszett, hogy szinte csak az utolsó bejegyzésem, már 300 feletti létszám látta, ami nem kis dolog.

Amúgy meg január óta nem jelentkeztem, de nem igazán azért mert nem értem rá, vagy meguntam. Egyszerűen nem volt ötletem mit lehet írni.
Valami komolyabbat akartam, nem volt kedvem filmajánlókat, meg zenéket küldözgetni, bocsi ha valakit ezzel most megleptem.
Amúgy meg semmi jót nem láttam az elmúlt 1-2 hónapban amire úgy különösebben visszaemlékeznék.

Apropó Május 14.-én Metallica koncertre megyek, aki tudja az vagy irigy lett, vagy csak egyszerűen nem érdekelte, bár vannak akik szintén jelentkeztek rá, ők együtt örültek velem XD
Hamarosan vége a 2. félévemnek a suliban, egyenlőre sokkal sikeresebbnek tűnik mint az előző volt, bár még nincsenek a itt a vizsgák így nem tudok sokat beszélni erről sem.
Szerelmi ügyekről sem nagyon tudok beszélni, nem mintha szoktam volna, de most még talán annyira sem.. XD
Na most aztán mindent papírra vetek ami eszembe jut, remélem erre várt mindenki.
Amúgy ígértem, hogy valami komolyabbal jelentkezem, de nem találtam meg a novellás-füzetem. Valahol a régi kacatok között van, de akárhogy is néztem merre, nem találtam.

Nézzük csak mi volt, van, lesz, még...
Vettem egy aránylag jó fényképezőgépet, már gondolkodtam, hogy teszek majd fel pár fotót némi túrázásról, órákról, bulikról...
Bár nagyobb koncertekre, fesztiválokra nem nagyon merem majd szerintem elcipelni, mert mint tudjuk, a sátor nem az lelakatolható biztos tákolmány bár lehet meg lehet oldani majd valahogy.
Lehet PaFe-n, és Szigeten csinálok egy kis galériát azoknak akik nem jöttek el.
Nem szándékozom halálra inni magam, vagy nagyon szétveretni mint régebbi időszakokban, lehet idén, hogy csak csendes szemlélődő leszek inkább, bár a nagyobb bandákra biztos kíváncsi leszek, és nem fogok majd bírni magammal, mondjuk ezt szinte 100%-ra meg tudom mondani. XD

Mikor írtam utoljára még bakanccsal álltunk a télben, és vártuk a végét, most meg már a tavasz végén járunk, és voltak nagyon napos napok is, ez nagyon jó dolog, bár máma szelesebb nap van itt a Balaton-parton. Kiváló vitorlázó idő lenne, ha nem lenne hideg a víz, sütne a nap, és nem utálnék annyira vitorlázni. XD

Amúgy meg szerintem abbahagyom ezt a helyzetjelentést, mert már megint mással foglalkozom mint amivel kéne...
Viszlát a következő alkalomig, ami nem tudom mikor lesz, de szinte biztos, hogy lesz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése