2010. január 11., hétfő

Az úgy volt...

Minden kezdet nehéz, hát még ez.

Azzal kezdeném, hogy nevem nem sokat számít... Legyen is az én titkom, inkább beszéljünk arról, hogy honnan jöttem, és mi a célom ezzel a bloggal. Persze akik az msn-ről tudják meg az internet eme eldugott szegletének címét, azok valószínűleg ismernek is...
Nem feltétlenül kedvelnek, de az biztos, hogy ismernek.


Itt jegyezném meg, hogy ha lehet írjon megjegyzést a kedves olvasó, mert szeretném ha némi visszajelzés is érkezne, az olvasottakról.

Azért egy gyors ismertetőt tartok magamról, hogy mégis miféle szerzet volnék. A magyar tenger északi oldalán lakom, de az életem nagy része inkább a regionális központokhoz köthető. Szeretem a történelmi filmeket, a metálzenét, és a fantasy témájú könyveket, programokat. Informatikát akarnak nekem tanítani napközben több-kevesebb sikerrel az egyetemen. Amúgy Győrben érettségiztem a Bencés gimnáziumban, amit akkor még nem nagyon szerettem, most meg inkább visszamennék. Egy bölcs barátom jegyezte meg épp nemrég, hogy mindig azt akarjuk ami volt, és nem azt ami van.. Ennyi elég is egyenlőre belőlem, ha az olvasót érdekli más is kérdezzen nyugodtan.

Most egy kicsit beszéljünk arról, hogy miről is lesz szó ebben a blogban. Hetente fogok írni olyan dolgokról amik megragadták a fantáziámat, és megpróbálom felkelteni az olvasók érdeklődését is hátha kedvet kap azok iránt a dolgok iránt amiket én is szeretek csinálni.Lesz szó filmekről, zenékről, fesztiválokról, emberekről, szerintem mindenki megtalálhatja a számára lényegest...
Ez az egyik célja az irományoknak ami inkább az olvasót fogja érdekelni.
A másik, ami számomra mint írónak lesz inkább fontos, az önmegismerés, amit azzal szeretnék elérni, hogy amit nektek írok azt magamnak is írom. Felfoghatjátok úgy is mint egy cenzúrázott napló, apróbb gondolatfoszlányok, amik így hetente megragadtak bennem.

Nos egyenlőre ennyi, most elköszönök.. Legyen jó hetetek, és nézettek be jövő héten is!

11 megjegyzés:

  1. Hát én ismerlek is meg kedvellek is :D

    VálaszTörlés
  2. haaajrááá zolvánfijúú :D én tuti olvaslak :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lesz!
    Ha lány lennék és nem ismernélek már már kezdenék beleszeretni ebbe a titokzetos személybe!
    :p

    VálaszTörlés
  4. Hát Tölt mindig is tudtam h van 1 irodalmi vénád :D

    VálaszTörlés
  5. Fasza csak ne fehér betű legyen fekete háttérrel mer meg vakulok :D. Amugy minden oké vele.

    VálaszTörlés
  6. Kíváncsian várom a folytatást:)
    A párévvel ezelőtti kmkedésedkor már tudtam h szorult beléd mesélési tehetség:D
    Hát hajrá!

    VálaszTörlés
  7. Tetszett, csak így tovább, te kis titokzatos!;)

    VálaszTörlés
  8. ÉS hol a folytatás?

    VálaszTörlés